زیبایی

قیمت لیپوماتیک ( عمل پیکر تراشی) | هزینه عمل در کلینیک | عمل لیپوماتیک و تمام آنچه نیاز است بدانید 2024

جراحی لیپوماتیک چیست؟ ( قیمت لیپوماتیک)

قیمت لیپوماتیک جراحی لیپوماتیک یک جراحی پلاستیک است که به نام دستگاه لیپوماتیک نامگذاری شده است و شامل از بین بردن رسوبات چربی بین پوست و عضلات است. روش لیپوماتیک عمدتاً یک تکنیک لیپواسکالپچر است که برای تغییر شکل  بدن شما استفاده می شود.

جراحی لیپوماتیک شامل جابجایی چربی به جای برداشتن آن از بدن است و در عین حال از سوختن یا مرگ آن جلوگیری می کند تا پس از مدتی پردازش و تصفیه، در انتقال چربی به سایر قسمت های بدن نیز استفاده شود. برای درمان نواحی که معمولاً به رژیم غذایی و ورزش پاسخ نمی دهند استفاده می شود.

چه کسانی میتوانند جراحی لیپوماتیک انجام بدهند؟

 جراحی لیپوماتیک کسانی هستند که BMI زیر 30 دارند و خاصیت ارتجاعی پوست خوبی دارند. این بدان معنی است که نتایج در جوانانی که سیگار نمی کشند بهتر ظاهر می شود. افرادی که عضلات ضعیف و/یا پوست شل دارند ممکن است از جراحی لیپوماتیک سود زیادی نبرند.

جراحی لیپوماتیک چگونه انجام می شود؟

تکنیک های متعددی برای انجام جراحی لیپوماتیک وجود دارد. اکثر جراحان معمولا از تکنیک تامسنت برای کاهش از دست دادن خون و جای زخم استفاده می کنند. این تکنیک شامل تزریق یک محلول استریل حاوی داروی بی حس کننده است.

پس از آن، جراح یک برش کوچک ایجاد می کند و یک لوله کوچک را زیر پوست قرار می دهد. لوله برای حرکت دادن چربی و برداشتن آن با استفاده از مکش . در برخی موارد، جراح چربی را تصفیه می کند، آن را پردازش می کند و به سایر قسمت های بدن منتقل می کند تا ظاهر قسمت خاصی از بدن مانند صورت یا باسن را بهبود بخشد.

جراحی لیپوماتیک همیشه به تنهایی انجام نمی شود. گاهی اوقات، بیماران برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود، جراحی را همراه با سایر روش‌ها مانند عمل جراحی شکم انجام می‌دهند.

مزایای لیپوماتیک
مزایای اصلی انجام عمل لیپوماتیک شامل موارد زیر است.

  • جراحی لیپوماتیک بی خطر است
  • بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند (یا حداقل درد)
  • بهبودی سریع
  • این جراحی هیچ جای زخم قابل توجهی بر جای نمی گذارد
  • این روش را می توان تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد

چه مناطقی را می توان با لیپوماتیک مورد هدف قرار داد؟

جراحی لیپوماتیک را می توان در چندین نواحی بدن انجام داد، مانند:

شکم و پهلوها 
پشت
پاها
بازوها

 

عوارض جراحی لیپوماتیک

جراحی لیپوماتیک بسیار ایمن است، بنابراین عوارض آن بسیار نادر است. با این حال، عوارض جانبی لیپوماتیک ممکن است شامل موارد زیر باشد:

واکنش به بیهوشی
تغییرات دائمی در رنگ پوست شما
عفونت
خون ریزی
زمان ریکاوری لیپوماتیک
جراحی لیپوماتیک و قیمت لیپوماتیک زمان بهبودی بسیار کوتاهی دارد. به دلیل تکنیکی که از دست دادن خون را کاهش می دهد، معمولاً 2 تا 4 روز بهبودی پس از جراحی طول می کشد. این کاملا طبیعی است که بعد از جراحی دچار تورم خفیف شوید و نیازی به نگرانی در این مورد ندارید.

 

مراقبت های پس از لیپوماتیک

چند نکته مراقبت بعد از لیپوماتیک وجود دارد که برای بهبودی مناسب باید از آنها پیروی کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

هیچ گونه کمپرس سرد یا گرم را روی ناحیه تحت درمان قرار ندهید.
سعی کنید در روزهای بعد پیاده روی کنید تا روند بهبودی تسریع شود.
مطمئن شوید که غذای شما برای چند هفته نمک نداشته باشد.
سعی کنید مقدار روغن را در رژیم غذایی خود کاهش دهید.
تا چند هفته از ورزش و ورزش سنگین خودداری کنید.
سعی کنید حداقل به مدت 2 هفته از شنا کردن خودداری کنید.
برای ماه بعد از آب گرم خودداری کنید.
تا 24 ساعت پس از جراحی از حمام کردن خودداری کنید.

قیمت لیپوماتیک

قیمت لیپوماتیک

لیپوماتیک در مقابل VASER

لیپوماتیک و وازر هر دو روش هایی هستند که برای شکستن سلول های چربی استفاده می شوند. تفاوت در اینجا روش است. در حین لیپوماتیک، جراح حداقل برش ها را ایجاد می کند و از دستگاه کانولا برای مکش سلول های چربی استفاده می کند.

از طرف دیگر Vaser با استفاده از فناوری اولتراسوند سلول های چربی را تجزیه می کند. دستگاه مورد استفاده با فرکانس مشخصی که فقط سلول های چربی را تحت تاثیر قرار می دهد، می لرزد. پس از مایع شدن چربی، جراح آن را از طریق برش های کوچک ساکشن می کند.

لیپوماتیک در مقابل لیپوساکشن

بین لیپوماتیک و لیپوساکشن تفاوت های مختلفی وجود دارد که عبارتند از:

لیپوساکشن چربی بیشتری را از بین می برد
لیپوساکشن برای بیماران با BMI بزرگتر استفاده می شود
لیپوماتیک می تواند سلول های چربی بیشتری را تغییر شکل دهد
لیپوماتیک برای تغییر شکل بدن بهتر است

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت لیپوماتیک ( پیکر تراشی ) با شماره زیر تماس بگیرید 

استعلام قیمت کلینیک دکتر خوانساری

پیکر تراشی در افراد مختلف پیکرتراشی برای افراد لاغر:

 

برای برخی افراد لاغر نیز که چربی موضعی دارند، به دلیل عدم وجود چربی اضافی، پیکرتراشی ( قیمت لیپوماتیک ) پیشنهاد می شود و برخی از بافت های بدنی مانند پوست و بافت تحتانی ضعیف شده را تقویت می کنند تا شکل بدن بهینه شود.

البته باید توجه داشت، افزایش وزن بعد از عمل، می تواند به ابطال نتیجه عمل منجر شود. لذا نگهداری از وزن مناسب و رعایت رژیم غذایی سالم بسیار مهم است.

 

پیکرتراشی بعد از زایمان:

برخی زنان ممکن است بعداز زایمان به دلیل تغییراتی که در بدنشان رخ می دهد، با مشکلاتی مانند افزایش وزن، کاهش کیفیت پوست، وضعیت نامناسب شکم و سینه و … مواجه شوند. پیکرتراشی با مشورت پزشک متخصص می‌تواند به عنوان یک راه حل برای بازگشت به شکل قبلی بدن، به خصوص منطقه شکم و سینه، مورد استفاده قرار بگیرد.

 

پیکر تراشی برای دیابتی ها:

پیکرتراشی برای دیابتی ها به عنوان روشی برای کاهش وزن و بهبود وضعیت سلامتی با تایید پزشک مربوطه می تواند مناسب باشد.

البته، پیکرتراشی ممکن است برای برخی افراد دیابتی خطرناک باشد، زیرا این فرایند ممکن است باعث تغییر در سطح قند خون شود. همچنین، پس از عملیات، شاید نیاز به تغییر در رژیم غذایی و میزان داروهای قندخون کنترل شونده باشد. درنتیجه باید به دقت با پزشک خود مشورت کنند و همه نکات را در نظر بگیرند.

 

پیکرتراشی برای کدام نقاط بدن به کار می رود؟

عمل پیکرتراشی برای نقاطی از بدن که دارای چربی اضافه است انجام می شود. البته پیکرتراشی برای چربی هایی مناسب است که مدت طولانی در بدن تجمع کرده اند و ورزش یا رژیم غذایی نتوانسته آن ها را از بین ببرد.

برخی از پیکرتراشی ها عبارتند از:

پیکرتراشی شکم و پهلو
پیکرتراشی بازو
پیکرتراشی ران
از بین بردن چربی غبغب و چربی زانو
اصلاح و لیفت شکل گردن
کوچک کردن سینه، تغییر شکل آن برای ایجاد تناسب با سایر نواحی بدن

 

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت حذف چربی بوکال فت، کلیک کنید و با لبخندی دلنشین تر به زیبایی خود بپردازید

 

 

پیکرتراشی دور کمر

افرادی که چربی های انباشته در ناحیه کمر و اطراف آن، موجب ظاهری نامتعارف در فرم کمرشان می شود، معمولا دغدغه ای بزرگ برای پوشیدن لباس دلخواه خود دارند. از این رو، روش پیکرتراشی دور کمر، از می تواند تمامی این دغدغه ها را از بین برده و اندامی متناسب را به این متقاضیان هدیه دهد.

 

پیکرتراشی پهلو

در این روش می توان علاوه بر از بین بردن چربی های اضافی، پوست افتاده را نیز در جای خود ثابت نمود. با ایجاد برش از کمر و در نواحی دو طرف پهلو به پایین آغاز می شود و سپس با امواج و دستگاه های اتوماتیک، سلول های چربی خارج می گردند.

 

جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی

جراحی زیبایی شکم یا آبدومینوپلاستی از رایج ترین روش هایی است که برای کاهش چربی ها و ثابت کردن پوست تحتانی و میانی پایین شکم با عضلات جداره شکم، به صورت کاملاً حرفه ای و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

آبدومینوپلاستی برای افرادی که دارای شکمی بزرگ و نامتعارف هستند، مناسب تر می باشند. پزشک متخصص با انجام این جراحی، بیشتر بافت های چربی را خارج نموده و پوست و عضلات آویزان یا شل شده، با بخیه در جای خود تثبیت می شوند؛ و به این ترتیب شکمی صاف و مسطح را به همراه خواهد داشت.

 

انواع پیکرتراشی

پیکرتراشی یا لیپوماتیک، با هدف تخلیه چربی و فرم دهی به اندام ها، مانند هر عمل زیبایی دیگری، دارای انواع مختلفی می باشد؛ که عبارتند از:

ساکشن
لیپوساکشن
لیپوماتیک
لیپولیزر
بادی جکت

 

هزینه پیکرتراشی و قیمت لیپوماتیک

هزینه پیکرتراشی به عوامل مختلفی بستگی دارد.برای هزینه پیکرتراشی نمی توان عدد دقیق و مشخصی را بیان کرد زیرا این هزینه بستگی به دستمزد پزشک، هزینه مرکز درمانی، داروها و … دارد. اگر تصمیم انجام پیکرتراشی با پزشکان مجموعه ما دارید می توانید جهت مشاوره با کادر پزشکی و اطلاع از حدود قیمت پیکرتراشی با شماره ۰۹۱۲۵۱۸۴۰۹۳ با ما در تماس باشید.

 

مزایای پیکرتراشی

 پیکرتراشی چربی را در نواحی مختلف بدن، از جمله شکم، پهلوها، بازوها، ران‌ها و کمر، کاهش می دهد.
با انجام پیکرتراشی، می توان فرم بدن شما به شکل ایده آل می رسد.
دوران نقاهت پیکرتراشی نیز بسیار کوتاه می ‌باشد.
تغییرات فشارخون افراد در این روش بسیار کم است.
درد و خونریزی در محل مورد نظرخیلی کم اتفاق می افتد.

 

عوارض پیکرتراشی یا قیمت لیپوماتیک

لازم به ذکر است، چنانچه پیکرتراشی توسط پزشکی باتجربه صورت گیرد و بیمار تمامی توصیه های قبل و بعد از آن را به خوبی رعایت کند، خطری او را تهدید نخواهد کرد. تنها عوارض پیکرتراشی مقداری کبودی و ورم و درد می باشد که طبیعی بوده و با گذشت زمان رفع خواهد شد.

باید بدانید بهترین دکتر پیکرتراشی، پزشکی است که علاوه بر حاذق بودن در انجام پیکر تراشی بتواند با توجه به شرایطی فیزیولوژی مراجعه کننده، مناسب ترین روش را برای انجام این کار به او پیشنهاد دهد.

هر جراحی دارای عوارض و خطراتی است، اما پیکرتراشی به عنوان یک روش جراحی زیبایی نیز دارای خطراتی مانند عفونت، خونریزی، سوء‌تغذیه و آسیب به بافت‌های پوستی است. با این حال با رعایت همه مراحل پیش از جراحی، تجربه و مهارت پزشک، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و توصیه‌های پس از جراحی، مخاطرات جراحی به حداقل می‌رسند.

عوارض پیکرتراشی به ندرت برای افراد اتفاق می افتد. از عوارض احتمالی روش پیکرتراشی می توانیم به این موارد اشاره کنیم:

حالت تهوع
بی نظمی قاعدگی
بالا رفتن دمای بدن:
خارش
عفونت و سایر مشکلات خونریزی
سوء تغذیه و تغییر در رژیم غذایی
تحریک یا آسیب به بافت‌های عمیق
علائم ناراحتی و درد
خشکی و تیرگی پوست

 

 عمل پیکرتراشی ( قیمت لیپوماتیک)  مناسب چه افرادی نیست؟

زنان باردار و شیرده
افرادی با شرایط جسمانی نامناسب
افرادی که پزشک به آنها توصیه کرده است که از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین استفاده کنند و نمی توانند این داروها را برای چندین هفته ترک کنند نیز نمی توانند پیکرتراشی شکم انجام دهند.

 

چگونه می توانم این عمل را در کلینیک دکتر خوانساری ترتیب دهم:

تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق فرم موجود در این صفحه یا با ارسال پیام در واتس‌اپ یا هر یک از شبکه‌های اجتماعی ما با  تماس بگیرید. متخصصان ما در اسرع وقت به شما مراجعه می کنند تا به تمام سوالات شما پاسخ دهند و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره پیکر تراشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *