لیزر مو های زائد

لیزر موهای زائد | قیمت و هزینه لیزر موهای زائد |مزایای لیزر موهای زائد| با بهترین دستگاه و جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا

لیزر موهای زائد چیست؟

هزینه لیزر موهای زائد : از بین بردن موهای زائد به کمک لیزرمخصوص در واقع به معنای نابود کردن فولیکول‌ های موهای زائد بدن با استفاده از روشی به نام نور گرمایی یا Photothermalysis می‌باشد. در این روش موهایی که در ناحیه‌ تحت تابش نور لیزر قرار می‌گیرند، از بین می‌روند. در این سیستم منظور از ارسال پالس‌های نور لیزر، ازبین بردن فولیکول مو است، که نهایتاً باعث از بین رفتن موی آن ناحیه می‌شود.

دستگاه لیزر موی اسکلپیون ASCLEPION و مزایای آن

تاریخچه لیزر:

› لیزر توسط فیزیکدان آمریکایی در سال 1960 معرفی شده و بخش مهمی از علم و فناوری است. به طور کلی لیزر یک منبع نور است که با شدت و تراکم در یک پرتو پر انرژی تجمع یافته است. این پرتو از یک طول موج خاص تشکیل شده است.

پرتو پس از انتشار تک رنگ است و بسته به نوع لیزر می‌تواند اشعه ماورای بنفش تا مادون قرمز باشد. در مقایسه با نور خورشید نور لیزر هر نوع طیف رنگی را پوشش می‌دهد. تأثیر پرتوی لیزر بر روی پوست به گونه‌ای است که به آسانی بر ناحیه مورد نظر تمرکز دارد و جذب نور فقط توسط لک، خال، مو و… انجام می‏ گیرد.

لیزر موهای زائد روشی است که در آن از لیزر یا یک پرتو متمرکز نور برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف بدن استفاده می شود.

اگر از اصلاح، موچین یا اپیلاسیون برای از بین بردن موهای زائد راضی نیستید، لیزر موهای زائد ممکن است گزینه ای باشد که ارزش بررسی را داشته باشد.

لیزر موهای زائد یکی از رایج‌ترین روش‌های زیبایی است که درایران انجام می‌شود و نور بسیار متمرکزی را به فولیکول‌های مو می‌تاباند. رنگدانه در فولیکول ها نور را جذب می کند. این کار موها را از بین می برد.

لیزر موهای زائد در مقابل الکترولیز

الکترولیز یکی دیگر از انواع حذف موهای زائد است، اما دائمی تر در نظر گرفته می شود. یک کاوشگر به هر فولیکول مو وارد می شود که جریان الکتریکی را منتقل می کند و رشد مو را از بین می برد. بر خلاف لیزر موهای زائد، روی همه رنگ‌های مو و پوست کار می‌کند، اما زمان بیشتری می‌برد و می‌تواند گران‌تر باشد. حذف موهای زائد می‌تواند بخش مهمی از انتقال برای اعضای جوامع ترنس و دارای جنسیت باشد و می‌تواند به احساس ناراحتی یا ناراحتی کمک کند.

مزایای لیزر موهای زائد و هزینه لیزر موهای زائد

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، ساق پا، چانه، پشت، بازو، زیر بغل، خط بیکینی و سایر نواحی مفید است. با این حال، نمی‌توانید روی پلک‌های خود یا نواحی اطراف یا هر جایی که خالکوبی شده است، لیزر انجام دهید.

مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از:

دقت، درستی. لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و درشت را هدف قرار دهند و در عین حال پوست اطراف را آسیب نبینند.

سرعت. هر پالس لیزر کسری از ثانیه طول می کشد و می تواند موهای زیادی را به طور همزمان درمان کند. لیزر می تواند ناحیه ای به اندازه یک چهارم در هر ثانیه را درمان کند. نواحی کوچک مانند لب بالایی را می توان در کمتر از یک دقیقه درمان کرد و نواحی بزرگ مانند پشت یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.

قابل پیش بینی بودن اکثر بیماران به طور متوسط ​​پس از سه تا هفت جلسه ریزش موی دائمی دارند.

چگونه برای لیزر موهای زائد آماده شویم ( هزینه لیزر موهای زائد)

حذف موهای زائد با لیزر چیزی بیش از “از بین بردن” موهای ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که برای انجام آن نیاز به آموزش دارد و خطرات بالقوه ای دارد.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، باید 6 هفته قبل از درمان، کندن، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این به این دلیل است که لیزر ریشه موها را هدف قرار می دهد که به طور موقت با اپیلاسیون یا کندن از بین می روند.

مربوط:
مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست خود را بشناسید
همچنین باید 6 هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث می شود لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و احتمال بروز عوارض بعد از درمان را افزایش دهد.

قبل از عمل از مصرف هر گونه داروی رقیق کننده خون خودداری کنید. در مورد مصرف داروهای ضدالتهاب یا مصرف منظم آسپرین با پزشک خود مشورت کنید.

اگر پوست تیره تری دارید، پزشک ممکن است کرم سفید کننده پوست را تجویز کند. از هیچ کرم بدون آفتاب برای تیره شدن پوست خود استفاده نکنید. این مهم است که پوست شما تا حد امکان برای این روش روشن باشد.

آیا برای لیزر موهای زائد باید اصلاح کرد؟ ( هزینه لیزر موهای زائد )

شما باید یک روز قبل از عمل اصلاح یا اصلاح کنید.

اگر قبل از لیزر موهای زائد اصلاح نکنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر موهای شما بیش از حد بلند باشد، این روش به همان اندازه موثر عمل نمی کند و مو و پوست شما می سوزد.

 

 

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

در طول لیزر موهای زائد چه انتظاری داریم؟

در طول این روش، رنگدانه موجود در موهای شما پرتو نور لیزر را جذب می کند. نور به گرما تبدیل می شود و به فولیکول مو آسیب می رساند. به دلیل این آسیب، رشد مو متوقف می شود. این کار در دو تا شش جلسه انجام می شود.

قبل از لیزر موهای زائد

درست قبل از عمل، موهایی که تحت درمان قرار می گیرند تا چند میلی متر بالاتر از سطح پوست کوتاه می شوند. معمولاً تکنسین 20 تا 30 دقیقه قبل از عمل از یک داروی بی حس کننده موضعی استفاده می کند تا به درمان نیش پالس های لیزر کمک کند. آنها همچنین تجهیزات لیزر را با توجه به رنگ، ضخامت و محل موهای تحت درمان و همچنین رنگ پوست شما تنظیم می کنند.

بسته به لیزر یا منبع نور مورد استفاده، شما و تکنسین باید از محافظ چشم مناسب استفاده کنید. آنها همچنین از یک ژل سرد استفاده می کنند یا از یک دستگاه خنک کننده مخصوص برای تحریک لایه های بیرونی پوست شما و کمک به نور لیزر به داخل آن استفاده می کنند.

در طول لیزر موهای زائد

تکنسین به ناحیه درمان یک پالس نور می دهد. آن‌ها چند دقیقه تماشا می‌کنند تا مطمئن شوند از بهترین تنظیمات استفاده کرده‌اند و شما واکنش بدی نشان نمی‌دهید.

 

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟ ( هزینه لیزر موهای زائد )

ناراحتی موقت با کمی قرمزی و تورم بعد از عمل ممکن است. مردم لیزر موهای زائد را با سوزن سوزن گرم مقایسه می کنند و می گویند که درد کمتری نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون یا نخ زدن دارد.

بعد از لیزر موهای زائد

تکنسین ممکن است به شما کیسه های یخ، کرم ها یا لوسیون های ضدالتهابی یا آب سرد بدهد تا هر گونه ناراحتی را کاهش دهید. برای قرار بعدی باید 4 تا 6 هفته صبر کنید. تا زمانی که رشد مو متوقف شود، تحت درمان قرار خواهید گرفت.

 

لیزر موهای زائد در منزل

می‌توانید ابزاری برای از بین بردن موهای زائد در خانه بخرید، اما از آنجایی که این یک درمان پزشکی است، بهتر است یک متخصص آن را انجام دهد. هیچ مطالعه طولانی مدتی در مورد ایمنی یا اثربخشی دستگاه های خانگی وجود ندارد. به‌علاوه، آنها وسیله‌ای آرایشی محسوب می‌شوند، نه پزشکی، به این معنی که استانداردهای ابزارهای حرفه‌ای را رعایت نمی‌کنند.

بازیابی و خطرات
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

ناحیه تحت درمان به مدت 1-2 روز آفتاب سوخته به نظر می رسد و احساس می شود. کمپرس های خنک و مرطوب کننده ها ممکن است کمک کنند. اگر صورت شما درمان شد، می توانید روز بعد آرایش کنید مگر اینکه پوست شما تاول زده باشد. از تابش مستقیم نور خورشید، تخت های برنزه کننده، لامپ های خورشیدی یا هر نوع تجهیزات برنزه کننده داخل خانه خودداری کنید.

عوارض لیزر موهای زائد

در طول یک ماه آینده، موهای درمان شده می ریزند. برای کمک به جلوگیری از تغییرات موقتی در رنگ پوست درمان شده، در ماه بعد از ضد آفتاب استفاده کنید.

سایر عوارض جانبی بالقوه شامل تورم، قرمزی و جای زخم است. جای زخم دائمی یا تغییر رنگ پوست نادر است.

خطرات لیزر موهای زائد

تاول‌ها نادر هستند، اما در افرادی که رنگ‌های تیره‌تری دارند، احتمال بیشتری دارد. یکی دیگر از عوارض جانبی نادر، خاکستری شدن موهای درمان شده یا رشد موهای بیشتر در اطراف نواحی تحت درمان است.

این کار را توسط یک تکنسین بدون مجوز انجام ندهید. مهم این است که به سراغ کسی بروید که بتوانید به او اعتماد کنید. قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید اعتبار پزشک یا تکنسینی که این روش را انجام می دهد را به طور کامل بررسی کنید.

هزینه های لیزر موهای زائد

 برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت لیزر مو های زائد با مشاوران ما تماس بگیرید 

استعلام قیمت کلینیک دکتر خوانساری

 

لیزر موهای زائد روشی برای از بین بردن موهای زائد با استفاده از گرما برای آسیب رساندن به فولیکول مو است. این یک فرآیند نسبتا سریع است. هنگامی که توسط یک تکنسین مورد اعتماد انجام شود، می تواند نتایج طولانی مدت با حداقل عوارض جانبی را تضمین کند. برای افرادی که رنگ پوست و مو متضاد دارند، به عنوان مثال، پوست روشن و موهای تیره، بهترین عملکرد را دارد. مهم است که نواحی تحت درمان را از نور خورشید دور نگه دارید و از تجهیزات برنزه کننده داخل خانه دور نگه دارید.

دستگاه لیزر دایود Asclepion چیست؟

› این لیزر موهای زائد به روشی آسان، بدون درد است که با سرعت بالا به وسیله دستگاه جدید MedioStar ساخت کشور آلمان انجام می گیرد.

› دستگاه لیزر دایود Asclepion از جدیدترین نسل لیزرهای دایود است که از سه تکنولوژی لیزر استفاده می‌کند که طیف گسترده‌ای از روش‌های درمانی را ارائه می‌دهد. این لیزر درواقع در هر پالس منطقه بیشتری از پوست را تحت تأثیر قرار می‌دهد و سرعت عمل بالایی را برای پزشکان فراهم می‌آورد.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر دایود Asclepion چگونه است؟ ( هزینه لیزر موهای زائد)

› دستگاه لیزر دایود Asclepion با تکنولوژی قادر به خروج دو طول موج 810 و 940 نانومتر جهت تأثیر تخریبی بر روی فولیکول مو و طول موج برای منعقد نمودن عروق تغذیه‌کننده فولیکول‌ها به طور هم‌زمان است که نتایج فوق ‌العاده‌ای را در درمان و از بین بردن موهای زائد ایجاد می‌نماید.

› این نوع لیزر از نوع نیمه هادی (دیود) می‌باشد و در محدوده مادون قرمز است. از کریستال مواد نیمه هادی با ابعاد بسیار کوچک به عنوان ماده فعال استفاده می‌شود. مهم‌ترین و معروف‌ ترین مواد مورد استفاده در ساخت این نوع لیزر، گالیم، آرسنیک، آلومینیوم و ایندیم می‌باشند که به صورت کریستال رشد داده می‌شوند.

› با این دستگاه لیزر اسکلپیون می‌توان انواع طول موج‌های مختلف تولید نمود که هر طول موج با توجه به مولکول‏های هدف دارای کاربرد خاص می‌باشد.

 

› دستگاه لیزر دایود Asclepion هنگام مواجه شدن با موها انرژی با قدرت بالا تولید می‌کند. برای انجام این کار، نور باید چندین میلی ‌متر به داخل پوست نفوذ کند تا به ریشه موها برسد. ملانین موجود در موها نور را جذب کرده و حرارت آن باعث از بین رفتن موها می‏ گردد.

موهای تیره ‌تر، ضخیم ‌تر و متراکم، حرارت بیشتری تولید می‌کنند. این گرما سلول‌های مسئول رشد مو را تخریب کرده و رشد موها قطع می‌شود. این گرما به پوست آسیبی نمی‌رساند.

مزایای دستگاه لیزر اسکلپیون :

› سیستم خنک‌ کننده 360 درجه دستگاه لیزر دایود اسکلپیون قبل از هر پالس پوست ناحیه مورد نظر را خنک می‌کند تا فرد در طول درمان احساس راحتی و آرامش داشته باشد.

خنک ‏کننده 360 درجه دستگاه طوری عمل می ‏کند که ابتدا اپیدرم پوست را خنک و آماده دریافت پرتوی لیزر می‏ کند و دیگر خطر سوختگی پوست رخ نخواهد داد. همچنین دمای سیستم خنک کننده آن قابل تنظیم است.

عملکرد لیزر با قدرت بالای دایود به صورتی است که دقیقا توسط ملانین جذب می‌شود و آب میان بافتی را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. در نتیجه برای تمامی انواع پوست با رنگ‌های مختلف مناسب است و لک ایجاد نمی‌کند.

› توزیع یکنواخت پرتوی لیزر به صورت مربع شکل باعث می ‏شود که هیچ منطقه ‏ای از پوست جا نیفتد و دمای تمامی سطح پوست را یکسان نگه می‏ دارد. دستگاه لیزر دایود Asclepion علاوه بر از بین بردن موهای زائد ویژگی‌های دیگری مانند درمان آکنه، برطرف کردن لک، ضایعات عروقی (رگ‏ های عنکبوتی) و جوان ‌سازی پوست دارد.

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر راجب قیمت لیپوماتیک (عمل پیکرتراشی) کلیک کنید با اندامی متناسب‌تر و اعتماد به نفس بیشتر از زندگی لذت ببرید.

 

دستگاه لیزر دایود Asclepion مناسب افراد با پوست حساس :

› برای افرادی که پوست حساسی دارند می‌توان از حالت SmoothPulse استفاده کرد که در طول درمان فرد چیزی متوجه نمی‌شود.

› با SmoothPulse درمان سریع‏تر از همیشه انجام می ‏شود.

تعداد جلسات استفاده از دستگاه لیزر اسکلپیون

› در هر جلسه لیزر تمامی موها از بین نمی‌روند زیرا برخی از موها در فاز استراحت و برخی دیگر در فاز رشد هستند.در نتیجه به چندین جلسه مداوم نیاز است. اما تعداد جلسات با توجه به نوع موها، جنس و رنگ پوست متفاوت است. به صورت نرمال تعداد جلسات بین 8 تا 12 جلسه برای هر فرد می‌باشد.

(سوالات متداول و پرسش و پاسخ ) هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چقدر دائمی است؟
نتایج از فردی به فرد دیگر متفاوت است اما بسته به نگهداری ممکن است از ماه ها تا چندین سال طول بکشد.

آیا لیزر واقعا تمام موها را از بین می برد؟
لیزر موهای زائد ممکن است موهای ناحیه تحت درمان را از بین ببرد یا تا حد زیادی کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *