زیبایی

قیمت بوتاکس زیر بغل و تزریق ضد عرق | درمان و عوارض

قیمت بوتاکس زیر بغل 

قیمت بوتاکس زیر بغل  و هرینه بوتاکس :وقتی اکثر مردم در مورد تزریق بوتاکس می شنوند، بلافاصله به فکر کاهش چین و چروک صورت می افتند. اما آیا می دانستید که بوتاکس می تواند انواع بیماری ها مانند هیپرهیدروزیس زیر بغل را درمان کند؟ هایپرهیدروز زیر بغل با فعالیت بیش از حد غدد عرق در زیر بغل مشخص می شود. به طور خاص، این وضعیت ناشی از اعصاب بیش فعال است که باعث تعریق بیش از حد زیر بغل می شود. بوتاکس زیر بغل با فلج کردن این اعصاب و در نتیجه کاهش تعریق زیر بغل عمل می کند.

اگر عرق کردن  بیش از حد، بوی بدن و اعتماد به نفس پایین را تجربه می کنید – و همه چیز را برای از بین بردن عرق بدن و  داروهای مختلف را  امتحان کرده اید – تزریق بوتاکس زیر بغل ممکن است درمان مناسبی برای شما باشد. کلینیک زیبایی دکتر خوانساری  به شما در دستیابی به کیفیت زندگی بهتر و سطح اعتماد به نفس بالاتر کمک کند. تو این مقاله شما را بیشتر با این بوتاکس آشنا کنم

بوتاکس چیست؟ و ( قیمت بوتاکس زیر بغل )

بوتاکس دارویی است که از سم بوتولینوم تشکیل شده است که پروتئینی است که به طور موقت عضلات را فلج می کند. بوتاکس با مسدود کردن سیگنال‌های اعصاب به غدد عرق عمل می‌کند، که سپس تعریق را کاهش می‌دهد. تزریق بوتاکس حاوی سمی به نام بوتولینوم است. این سم با آزاد شدن انتقال دهنده عصبی به نام استیل کولین را از انتهای آکسون در محل اتصال عصبی عضلانی متوقف می کند. به عبارت دیگر، تزریق سم بوتولینوم عضلات را فلج میکند

تزریق بوتاکس هم برای اهداف پزشکی و هم برای زیبایی در نواحی مختلف بدن استفاده می شود. اکثر بیماران به منظور کاهش چین و چروک و خطوط ریز صورت، بوتاکس را دریافت می کنند. اما آیا می‌دانستید که بوتاکس یک درمان مؤثر برای عرق کردن پیش از حد است.

بوتاکس زیر بغل برای جلوگیری از غرق چگونه کار میکند ؟

افراد بدون هیپرهیدروز(Hyperhidrosis) زیر بغل، زمانی که دمای بدنشان بالا می رود شروع به تعریق می کنند. سیستم عصبی افزایش دمای بدن را تشخیص می‌دهد و سپس به غدد عرق اطلاع می‌دهد تا عرق تولید کنند تا بدن دوباره خنک شود. افراد مبتلا به هایپرهیدروزیس زیر بغل دارای اعصاب بیش فعالی هستند که باعث تعریق زیر بغل می شود. این باعث می شود که آنها اغلب بدون دلیل عرق کنند. بنابراین هنگامی که مبتلایان به هایپرهیدروزیس تحت درمان بوتاکس زیر بغل قرار می گیرند، این اعصاب که باعث تعریق شدید می شوند فلج می شوند.

توجه داشته باشید که تزریق بوتاکس فقط تعریق در محل تزریق را متوقف می کند – یا تا حد زیادی کاهش می دهد. اگر فرد مبتلا به هایپرهیدروزیس در چندین قسمت بدنش تعریق بیش از حد داشته باشد، ممکن است نیاز به تزریق بوتاکس در سراسر بدن داشته باشد. هنگام انتخاب بهترین مناطق درمان بوتاکس برای هیپرهیدروزیس، حتما با یک دکتر صحبت کنید .

 بوتاکس زیر بغل چقدر برای عرق نکردن مفیده ؟

بوتاکس زیر بغل برای درمان تعریق بیش از حد فوق العاده موثر است. در واقع، طبق گفته کلینیک کلیولند آمریکا  ، تزریق بوتاکس می تواند عرق زیر بغل را 82 تا 87 درصد کاهش دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر راجب جراحی غبغب  کیلیک کنید 

عوارض جانبی بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس زیر بغل می تواند عوارض جانبی زیر را به همراه داشته باشد از جمله:

  • حساسیت و کبودی در زیر بغل
  • خونریزی بیش از حد در زیر بغل
  • تحریک پوست
  • احساس کمی در زیر بغل و قیمت بوتاکس زیر بغل

عوارض جدی تزریق بوتاکس بسیار نادر است، اما ممکن است رخ دهد. به این دلیل که سم بوتولینوم باعث یک نوع شدید مسمومیت غذایی به نام بوتولیسم می شود. اما تزریق بوتاکس با دقت در آزمایشگاه ایجاد می شود. دانشمندان این سم را استریل و رقیق می کنند تا نتواند باعث عفونت بوتولیسم شود. با این حال، به ندرت اتفاق می افتد. اگر پس از درمان بوتاکس علائم زیر را تجربه کردید، فوراً به دنبال درمان پزشکی باشید.

  • ضعف عضلانی در سراسر بدن
  • دشواری در تنفس
  • تاری دید
  • تب
  • لرز
تزریق بوتاکس توسط دکتر خوانساری |قیمت بوتاکس زیر بغل

تزریق بوتاکس توسط دکتر خوانساری |قیمت بوتاکس زیر بغل

هزینه بوتاکس چقدر می شود؟ و قیمت بوتاکس زیر بغل

قیمت بوتاکس به شدت به ناحیه درمان، مقدار تزریق، محل فیزیکی شما و سطح تجربه پزشک بستگی دارد.

طبق گفته بیماران آمریکایی در RealSelf، تزریق بوتاکس برای چین و چروک صورت به طور متوسط 900,000 هزازتومان اما بوتاکس برای هایپرهیدروزیس به دلیل مقدار تزریقی که بیماران برای درمان تعریق بیش از حد نیاز دارند، گرانتر است. متوسط ​​هزینه بوتاکس زیر بغل طبق همین سایت به طور متوسط ​​حدود 2000000 میلیون تومان  است.

بیشتر عمل‌های زیبایی تحت پوشش بیمه  نیستند،  این بدان معنی است که درمان های بوتاکس برای چین و چروک صورت معمولاً تحت پوشش بیمه سلامت قرار نمی گیرند. با این حال، بوتاکس برای هیپرهیدروزیس زیر بغل ممکن است تحت پوشش برخی از انواع بیمه درمانی قرار گیرد، زیرا تعریق شدید زیر بغل یک وضعیت پزشکی قانونی است. حتماً با بیمه درمانی خود تماس بگیرید تا بدانید که آنها چه شرایط پزشکی و درمان هایی را پوشش خواهند داد.

مدت زمان ماندگاری بوتاکس برای تعریق زیر بغل چقدر است؟

اثرات بوتاکس برای تعریق زیر بغل معمولاً بین شش تا دوازده ماه باقی می ماند . در برخی موارد، اثرات ممکن است تا هجده ماه ادامه داشته باشد.

مدت زمان درمان بوتاکس برای تعریق زیر بغل چقدر است؟

هر درمان بوتاکس برای تعریق زیر بغل تقریباً سی دقیقه طول می کشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *