جراحی صورت, زیبایی

بهترین متخصصان عمل غبغب و قیمت عمل غبغب زیر چانه

 
عمل جراحی غبغب چگونه انجام میشود ؟ ( قیمت عمل غبغب ) چقدر ست؟

  قیمت عمل غبغب و بزرگ ترین مرکز عمل غبغب در شمال تهران در کلینیک دکتر خوانساری : غبغب در واقع مشکلی است که به دلیل تجمع چربی در ناحیه بین چانه و گردن ایجاد میشود. بسیاری از مردم بر این اعتقاد هستند که غبغب تنها در افراد دارای اضافه وزن و چاقی ایجاد میشود، اما باید بدانید که این موضوع میتواند ناشی از مسائل ژنتیکی و شل شدن پوست صورت باشد. از همین رو غبغب در افراد لاغر نیز ایجاد میشود. وجود غبغب میتواند چهره فرد را پیرتر نشان دهد و زیبایی های صورت فرد را پنهان کند. اکثر افرادی که غبغب دارند به دنبال راهی برای درمان آن هستند. 

علت ایجاد غبغب وقیمت عمل غبغب

غبغب در اثر جمع شدن چربی زیر پوستی در ناحیه بین چانه و گردن ایجاد میشود. معمولاً برخی افراد بیشتر در معرض این مشکل قرار دارند. در ادامه این بخش به رایج ترین دلایل ایجاد غبغب اشاره میشود.

  • چاقی و اضافه وزن
  • داشتن سابقه خانوادگی
  • شل شدن پوست در اثر افزایش سن
  • نوسانات وزنی
  • ضعف عضلات گردن
  • نقص ها و مشکلات ژنتیکی
  • پایین نگه داشتن سر
  • کوچک بودن یا عقب بودن چانه
  •  
ساکشن سابمنتال و لیپوساکشن ( مرکز عمل غبغب )

برخی از افراد ممکن ست دارای چربی زیرگلو  باشند که معمولاً به آن دو چانه میگویند. این  چربی  ها میتواند با بقیه بدن آنها ناسازگار باشد و باعث میشود فرد دارای اضافه وزن به نظر برسد در حالی که ممکن ست اینطور نباشد. هدف کلینیک زیبایی دکتر خوانساری این است که به شکل چشمگیری خطوط گردن و صورت را تغییر دهد و نمایه ای مشخص ایجاد کند که ساختار بهینه صورت شما را نشان دهد. از  قیمت عمل غبغب در کلینیک دکتر خوانساری استعلام بگیریند 

لیپوساکشن سابمنتال  زیر گلو

بسیاری از بیماران از چربی اضافه ای زیر چانه خود رنج میبرن، زیرا میتواند در برابر رژیم غذایی و ورزش مقاوم باشد. لیپوساکشن سابمنتال روشی است که برای برداشتن بافت چربی اضافی از گردن از طریق یک برش کوچک استفاده میشود. در نتیجه، لیپوساکشن سابمنتال تمایز شدیدی بین خط فک و بقیه قسمت های گردن ایجاد میکند.و به راحتی چربی را خارج میکند عمل غبغب در کلینیک دکتر خوانساری با مجهز ترین دستگاه ها و دکتر ها  و قیمت عمل غبغب  را از مشاورین ما بپرسین .

چه افرادی میتوانند ساکشن سابمنتال انجام بدهند ؟ ساکشن غبغب 

افراد در هر سنی میتوانند با چربی اضافی زیر چانه به کلینیک زیبایی مراجعه کنند. بنابراین، سن خاصی  ملاک نیست که باید این بافت چربی را حذف کنید. بهترین افراد کسانی هستین که دوست دارند از دست از این چربی ها راحت بشن و زیبایی را به صورت خود برگردانند کلینیک دکتر خوانساری کمکتون میکنه برای انجام این عمل با ما همراه باشید از  قیمت عمل غبغب در کلینیک دکتر خوانساری استعلام بگیریند 

قیمت عمل غبغب

قیمت عمل غبغب و مرکز عمل غبغب

قیمت عمل غبغب

قیمت عمل غبغب و مرکز عمل غبغب 

 

 

 

 با کلینیک تماس بگیرید
 روش ساکشن سابمنتال چه جوریه  و  ساکشن غبغب : لیپوساکشن و (مرکز عمل غبغب )

لیپوساکشن سابمنتال (گردن) به روشی انجام میشود که بسیار شبیه لیپوساکشن در هر جای بدن ست. تفاوت اصلی این ست که ناحیه کوچک‌تری درمان میشود و چربی کمتری برداشته میشود. و برش کمتر از 2-3 میلی متر است. برش کوچک معمولاً درست زیر چانه ست و دکتر جراحی به راحتی بهترین قسمت را برش میدهد.

گاهی اوقات، زمانی که دکتر جراح کلینیک دکتر خوانساری احساس میکند که بیمار خاصیت ارتجاعی پوستی ندارد یا پوست کمی شل شده ست، از دستگاه NeckTite© برای سفت کردن پوست استفاده میکند. NeckTite© یک پروب کوچک است که از طریق همان برش کوچک وارد میشود و فرکانس رادیویی را برای گرم کردن پوست از داخل ساطع میکند و در نتیجه باعث تولید کلاژن بیشتر و سفت شدن پوست در طی ماه‌های بعد از جراحی میشود. این روش معمولاً بین 30 تا 60 دقیقه طول میکشد و به عنوان یک روش سرپایی در مرکز جراحی  ما معمولاً تحت بیهوشی موضعی همراه با آرامبخش انجام میشود. گاهی اوقات ممکن است از بیهوشی عمومی استفاده شود، به خصوص اگر این عمل با روش دیگری مانند جراحی زیبایی بینی یا لیفت صورت ترکیب شود.از  قیمت عمل غبغب در کلینیک دکتر خوانساری استعلام بگیریند 

دوره نقاهت ساکشن سابمنتال و لیپوساکشن چیست؟ (مرکز عمل غبغب ) 

شما دستورالعمل هایی را از دکتر جراح کلینیک زیبایی دکتر  در مورد مراقبت از برش خود در حین بهبودی پس از جراحی دریافت خواهید کرد. به زودی پس از عمل لیپوساکشن، متوجه تفاوت قابل توجهی در خطوط خط فک خواهید شد. به طور متوسط، تقریباً 1 هفته طول میکشد تا پس از لیپوساکشن ساب منتال بهبودی حاصل شود. در ابتدا باید منتظر چند روز ورم و کبودی کم با کمترین ناراحتی باشید که با مسکن های خفیف  درمان میشود. شما احتمالا میتوانید فعالیت های سبک را از روز بعد از جراحی خود از سر بگیرید. احتمالاً به 4 تا 5 روز مرخصی از محل کار نیاز خواهید داشت و به سرعت میتوانید از چهره جدید، برجسته و چهره جذاب  خود لذت ببرید.

( قیمت عمل غبغب) عوامل خطر یک لیپوساکشن سابمنتال چیست؟ 

دکتر جراح کلینیک دکتر خوانساری تمام تلاش خود را میکند تا این عمل  را به دقیق ترین روش انجام دهد، با این حال، مانند هر عمل جراحی، گاهی اوقات ممکن ست تورم در اطراف ناحیه تحت درمان و کبودی وجود داشته باشد. برش کوچک ممکن ست چند هفته طول بکشد تا محو شود. گاهی اوقات ممکن ست بافت زیر چانه سفت و بی حس شود، اما این علائم طی چند هفته یا چند ماه برطرف میشوند. به ندرت ممکن است بی نظمی های خفیف، سفت شدن ناکافی پوست، خونریزی، عفونت، تغییر در احساس پوست یا واکنش به دارو یا بی حس کننده رخ دهد. لیست تمام خطرات احتمالی در طول مشاوره و قرار ملاقات قبل از عمل با دکتر جراح کینیک و تیم حرفه ایی مورد بحث قرار میگرد.از  قیمت عمل غبغب در کلینیک دکتر خوانساری استعلام بگیریند 

 

  با کلینیک تماس بگیرید 
رفع غبغب با لیزر و هزینه رفع غبغب با لیزر  در سال 1403 چقدر ست؟  و ( مرکز عمل غبغب )

لیزر یکی از روش‌های رفع غبغب است که می‌توان به طور دائمی از دست غبغب راحت شوید

روشهای لیزر برای رفع غبغب

    • لیپولیزر : در این روش، از لیزر برای ذوب کردن استفاده‌ها میشود و سپس با ساکشن خارج می‌شوند.
    • لیزر تهاجمی: در این روش، از لیزر برای برش و سفت کردن پوست استفاده می‌شود.
    • لیزر غیرتهاجمی: در این روش، از لیزر برای گرم کردن پوست و تولید کلاژن استفاده می‌شود

رفع غبغب با لیزر

رفع  غبغب با لیزر به عوامل دیگری بستگی دارد از جمله:

  • روش لیزر: روشهای تهاجمی لیزر معمولاً گرانتر از روشهای غیرتهاجمی هستند.
  • میزان غبغب: هر چه میزان غبغب بیشتر باشد، لیزر بیشتر خواهد بود.
  • محل کلینیک: کلینیک‌های واقع در شهرهای بزرگ معمولاً نسبت به کلینیک‌های واقع در شهرهای کوچک بیشتر است.
  • تجربه و مهارت جراح: جراحان باتجربه و ماهر معمولاً بیشتر نسبت به جراحان کم‌تجربه دریافت می‌کنند.

برای استعلام قیمت با مشاوران ما تماس بگیرید 

با کلینیک تماس بگیرید 

آیا میتوان لیپوساکشن سابمنتال را با روش های دیگر ترکیب کرد؟ (مرکز عمل غبغب )

بسیاری از بیماران دکتر خوانساری روش لیپوساکشن زیر ذهنی خود را با سایر روش های زیبایی ارائه شده در کلینیک ترکیب میکنند. این روش ها اغلب شامل تزریق چربی در سایر نواحی صورت (به پیوند چربی صورت مراجعه کنید)، کاهش چربی باکال، بوتاکس © یا سایر تعدیل کننده های عصبی مانند Xeomin©، پرکننده های تزریقی هیالورونیک مانند Belotero ©، تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP)، بین دیگران.

 

اگر چانه دوتایی دارید و به دنبال راه هایی برای خلاص شدن از شر آن هستید، جراح  ممکن است لیپوساکشن گردن، جراحی لیفت گردن یا ترکیبی از هر دو را توصیه کند. هیچ عمل جراحی دو چانه خاصی وجود ندارد، اما در عوض ترکیبی از روش‌هایی است که میتواند چربی اضافی را از بین ببرد و پوست گردن را سفت کند تا ناحیه چانه و گردن محکم‌تر و مشخص‌تر ایجاد شود. در اینجا چیزی ست که باید در مورد جراحی چانه دوبل و سایر گزینه ها بحث کنیم :

توصیه های جراحی چانه دوتایی بر اساس کیفیت پوست و تاثیرات ساکشن غبغب ( مرکز عمل غبغب )

افراد 20 تا 50 ساله که پوست ملایم تری دارند ممکن است از لیپوساکشن گردن استفاده کنند. این روش چربی اضافی را از بین میبرد، اما کیفیت پوست را بهبود نمیبخشد. جراحی لیفت گردن میتواند چانه دوتایی و همچنین افتادگی یا شلی پوست گردن را اصلاح کند.
ساب منتوپلاستی یک روش جراحی است که در وسط این دو قرار دارد و شامل لیپوساکشن و برش‌های کوچک زیر چانه است. برخی از پزشکان آن را لیفت گردن “مینی” مینامند.
گاهی اوقات،  پزشکان لیپوساکشن گردن و لیفت گردن را با هم انجام میدهند. 

برای اطلاعات بیشتر راجب جوش صورت کلیک کنید 

جراحی دو چانه 

وقتی صحبت از پیری پوست می‌شود، گردن یکی از اولین مکان‌هایی است که سن شما را نشان میدهد و برای برخی افراد، چربی زیر چانه بیشتر جمع میشود. این چربی اضافی میتواند بر نمای کلی فک و صورت شما تأثیر بگذارد. جراح کلینیک میتواند چانه دوتایی را با استفاده از یکی از روش های زیر اصلاح کند: لیپوساکشن چانه. این روش چربی اضافی زیر چانه را از بین میبرد.
ساب منتوپلاستی این جراحی ترکیبی از لیپوساکشن چانه و برش های کوچکتر زیر چانه برای سفت شدن عضلات ست.
لیفت گردن. این جراحی که ریتیدکتومی تحتانی نامیده میشود، شامل برداشتن پوست اضافی یا سفت کردن ماهیچه های پوست گردن برای ایجاد ظاهری برجسته تر به صورت است.از  قیمت عمل غبغب در کلینیک دکتر خوانساری استعلام بگیریند 

 

 هزینه عمل غبغب چقدره ؟ ( مرکز عمل غبغب ) و قیمت عمل غبغب در سال 1403 

برای کسب اطلاعات بیشتر راجب عمل غبغب و هزینه عمل در سال 1403 میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید یا در واتساپ ما با در ارتباط باشید 

با کلینیک تماس بگیرید 

چطوری غبغب را  به روش  های جدید و کاربردی از بین ببریم؟ (مرکز عمل غبغب )
 

روش های مختلفی برای از بین بردن غبغب وجود دارد. شما میتوانید هم با روش های خانگی و انجام تمرینات غبغب خود را از بین ببرید و هم با کمک گرفتن از روش های لیزر و جراحی از شر این مشکل خلاص شوید. در ادامه به چند روش از بین بردن غبغب اشاره شده است.

۱- عقب جلو کردن فک پایین، بهترین ورزش برای از بین بردن غبغب

ورزش می تواند چربی اضافه را از بین ببرد و از همین رو برای رفع غبغب بسیار مؤثر و مفید ست. برای انجام این تمرین باید سرتان را صاف و کمی متمایل به بالا بگیرید. حال همان طور که به روبرو نگاه می کنید، فک پایین را تا جایی که می توانید به سمت بیرون فشار دهید. برای آموزش تصویری از بین بردن غبغب به این روش نیز باید درست همانند تصویر عمل کنید. ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و بعد به حالت عادی برگردید. این حرکت را حداقل ۱۵ بار در روز تکرار کنید.

۲- تمرین صورت ماهی بهترین روش از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب می توانید از تمرین صورت ماهی استفاده کنید. این تمرین موجب از بین رفتن چربی اضافه ناحیه صورت و کاهش غبغب میشود. برای این کار باید درست مثل زمان بچگی گونه های خود را داخل دهان جمع کنید و لب هایتان را مثل ماهی کنید. سعی کنید در این شرایط لبخند بزنید. هر بار ۵ ثانیه صبر کنید و سپس تا ۱۰ بار تمرین را تکرار نمایید.

۳- تمرین بالا بردن سر و غنچه کردن لب بهترین ورزش از بین بردن غبغب

یک تمرین مفید برای از بین بردن غبغب در خانه، بالا بردن سر و غنچه کردن لب ها است. برای این کار باید سرتان را کمی رو به بالا بگیرید و به سقف نگاه کنید. حال لب هایتان را غنچه کنید و برای ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت را ۱۰ بار تکرار کنید. در این تمرین از حرکت دادن سایر عضلات صورت به جز لب ها اجتناب کنید.

۴- غلتاندن توپ زیر چانه از راه های از بین بردن غبغب

ورزش عضلات ناحیه زیر گردن موجب از بین رفتن غبغب میشود. برای انجام این تمرین باید یک توپ کوچک حدود ۲۵ سانتی متری را زیر چانه خود قرار دهید. سپس با چانه به توپ فشار بیاورید. این کار را تا ۲۵ بار در روز تکرار کنید.

۵- تمرین کشش زبان از مفیدترین روش های از بین بردن غبغب

برای انجام تمرین کشش زبان باید سرتان را رو به جلو بگیرید. سپس تا جایی که می توانید زبان خود را از دهان خارج کنید. زبان خود را به سمت بالا و بینی بکشید. ۱۰ ثانیه در این وضعیت بمانید و سپس چند بار این حرکت را تکرار کنید.

۶- مصرف میوه و سبزی زیاد، بهترین روش از بین بردن غبغب

برای از بین بردن غبغب باید مصرف سبزیجات و میوه های سالم را افزایش دهید. سعی کنید روزانه ۴ وعده سبزیجات تازه و ۳ وعده میوه بخورید. این کار به سلامت بدن، جوان ماندن پوست و همچنین جلوگیری از چاقی کمک می کند و نقش مؤثری در رفع غبغب دارد.

۷- مصرف غذاهای مفید از راه های از بین بردن غبغب

شما می توانید برای از بین بردن غبغب از غلات کامل به جای غلات تصفیه شده استفاده کنید. سعی کنید برای درمان غبغب پروتئین های بدون چربی مثل مرغ و ماهی بخورید. مصرف غذاهای چرب و سرخ شده موجب چاق شدن صورت و ایجاد غبغب می شود. در طول روز از محصولات لبنی کم چرب استفاده کنید و مصرف قند و شیرینی را کاهش دهید.

۸- رفع غبغب با جدیدترین دستگاه از بین بردن غبغب

در چند دهه اخیر تجهیزات و دستگاه های متنوعی برای از بین بردن غبغب طراحی و روانه بازار شده اند. با استفاده از دستگاه از بین برنده غبغب میتوانید چربی اضافه ناحیه زیر چانه را کاهش دهید و از شر غبغب خلاص شوید. دستگاه هایی که برای این کار در بازار وجود دارند هم به صورت مکانیکی و هم برقی هستند. برای استفاده از دستگاه ضد غبغب باید آن را زیر چانه قرار دهید تا دستگاه موجب لاغر شدن غبغب شود.

۹- جویدن آدامس برای از بین بردن غبغب

جویدن آدامس یک روش راحت و کم هزینه برای رفع غبغب و کاهش چربی ناحیه گردن و چانه است. جویدن آدامس موجب افزایش جریان خون و کاهش مقدار چربی میشود.

۱۰- از بین بردن غبغب به وسیله عمل لیپوماتیک

این روش یکی از بهترین راه حل ها و موثر ترین آنها است. در لیپوماتیک غبغب هیچ گونه جای زخم و برشی ایجاد نخواهد شد.ذدر روش از بین بردن غبغب بوسیله لیپوماتیک بدلیل اینکه چربی های انباشته شده در زیر چانه و اطراف گردن با وارد شدن ضربه تخریب میشوند و از ان ناحیه خارج میشوند نسبت به روش های دیگرآسیب کمتری به پوست وارد میشود. این عمل با بهترین تجهیزات روز دنیا و با بهترین متخصص ها در کلینیک دکتر خوانساری قابل انجام است. 

۱۱- از بین بردن غبغب با مزوتراپی

مزوتراپی روش دیگری است که برای رفع غبغب استفاده میشود. در مزوتراپی از آمپول برای از بین بردن غبغب استفاده میشود. تزریق اسید دوکسی کولیک در ناحیه غبغب موجب جذب چربی های میشود و منجر به درمان غبغب میشود. در این روش گاهی فرد باید بیشتر از ۲۰ تزریق انجام دهد تا روند درمان کامل شود. ممکن است درمان غبغب با مزوتراپی تا ۶ ماه طول بکشد.

۱۲- رفع غبغب با هایفو

هایفوتراپی بدون جراحی غبغب را از بین میبرد. استفاده از این روش موجب سفت شدن پوست میشود و چربی های اضافه و همچنین شل شدن پوست را درمان میکند. در هایفوتراپی پرتوهای مافوق با شدت بالا از پوست گذر میکنند و لایه های چربی را از بین میبرند. این کار موجب تولید کلاژن در زیر پوست میشود و از همین رو به جوانسازی پوست نیز کمک میکند.

جمع بندی نهایی برای
جراحی ( عمل غبغب ) و مرکز عمل غبغب 

بهتر است بدانید که هیچ داروی گیاهی برای رفع غبغب وجود ندارد. انجام تمرینات ورزشی، رعایت رژیم غذایی و در نهایت کمک گرفتن از روش هایی مثل مزوتراپی و لیپولیز بهترین روش هایی هستند که برای رفع این مشکل اثر بخش خواهند بود. گاهی اوقات ایجاد غبغب زمینه ارثی دارد و در اثر کوچک بودن اندازه چانه یا شل شدن پوست ایجاد میشود. در این مواقع نیز میتوانید با مشورت پزشک و انتخاب روش صحیح برای رفع این مشکل، از شر غبغب صورت خود راحت شوید. با حذف غبغب میتوانید داشتن چهره ای متفاوت و زیباتر را تجربه کنید.

 

 برای رزو قیمت عمل غبغب…و نوبت دهی عمل با شماره زیر تماس بگیرید :

از  قیمت عمل غبغب در کلینیک دکتر خوانساری استعلام بگیریند 

با کلینیک تماس بگیرید 

13 نظر در “بهترین متخصصان عمل غبغب و قیمت عمل غبغب زیر چانه

  1. حسین عباسی گفت:

    سلام ممنون از مطالب خوبتون عالی توضیح دادین با کلینیک شما برای مشاوره تماس گرفتم

    1. PHDkhansari گفت:

      سلام و احترام ممنون از شما

  2. مهدی گفت:

    ممنون از سایت خوبتون

    1. PHDkhansari گفت:

      سلام و عرض ادب
      خواهش میکنم

  3. پریسا حسینی گفت:

    ممنون از شما و سایت خوبتون

    1. PHDkhansari گفت:

      زنده باشین ممنون از همراهی شما

  4. مهاجر گفت:

    ممنون از کلینیک دکتر خوانساری

    1. PHDkhansari گفت:

      خواهش میکنم ممنون از شما همراه گرامی

  5. آرزو گفت:

    بی نظیر با تاشکر از کلینیک دکتر خوانساری

    1. PHDkhansari گفت:

      زنده باشین

  6. هما حسینی گفت:

    سلام من عمل غبغب داخل کلیینک دکتر خوانساری انجام دادم و خیلی راضی ام کارشون عالیه

    1. PHDkhansari گفت:

      سلام ممنون از شما

  7. محدثه گفت:

    بی نظیر و درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *