جراحی صورت, زیبایی

هزینه مزوتراپی چقدر است و قیمت مزو تراپی | درمان پوست و مزوتراپی : ایران و تهران

مزوتراپی چیست؟ ( قیمت مزوتراپی)

قیمت مزو تراپی  : | آیا به دنبال یک درمان غیرجراحی هستید که به شما در سفت کردن پوست، از بین بردن چربی و حتی کاهش ظاهر سلولیت کمک کند؟

این راه حل نوآورانه از تکنیک چند دهه ای استفاده می کند که ویتامین ها، آنزیم ها، عصاره های گیاهی و سایر ترکیبات مفید برای شما را  تزریق و  ترکیب می کند. این فرمول برای سفت کردن و تقویت پوست افتاده و همچنین تشویق به برافروختگی چربی و کاهش سلولیت طراحی شده است.

آماده اید تا قدرت مزوتراپی را برای خودتان تجربه کنید؟ برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه مزوتراپی به ادامه مطلب بروید!

مزوتراپی که به عنوان تزریق کوکتل ویتامین نیز شناخته می شود. این یک درمان ساده و سریع بدون هیچ وقفه ای ویتامین و مواد معدنی را مستقیماً وارد پوست شما میکند. فقط در نیم ساعت، ما از یک دستگاه دستی با سوزن میکروسکوپی برای استفاده از یک کوکتل از ویتامین های غنی از رطوبت که شامل اسید هیالورونیک و مواد معدنی  پوست برای کمک به ایجاد یک اثر روشن کننده، بهبود آبرسانی استفاده می کنیم. م گردش خون را فعال می کند و رنگ پوست شما را در کل حفظ می کند. استفاده در عمق کامل پوست انجام می شود، فرمول غنی از رطوبت به سلول های مورد نیاز برای تقویت پوست شما می رسد، در حالی که آسیب های پوستی را توسط عوامل درونی، استرس پوست و عوامل محیطی ترمیم می کند. مزوتراپی را می توان در هر نقطه از صورت، بدن یا مو استفاده کرد مانند:

صورت – هایپرپیگمانتاسیون، آ خطوط و چین و چروک های ظریف، حلقه های تیره، جای زخم آکنه.

بدن : رسوبات چربی موضعی، سلولیت، گردش خون ضعیف، احتباس مایعات، پوست شل و علائم کشش.

مو – نازک شدن مو و خشکی پوست سر.

مزوتراپی یک روش درمانی عالی است که زمان استراحت بسیار کمی در این فرآیند دخیل است. شما بلافاصله پس از جلسه درمان با درخشندگی فوری پوست آماده خواهید بود.

مزوتراپی برای چه کسانی است؟ ( قیمت مزو تراپی )

مزوتراپی برای مشتریانی است که خواهان درخشش فوری و تقویت ویتامین ها و مواد معدنی هستند. این یک درمان عالی و  سریع  زیرا مزوتراپی به افزایش هیدراتاسیون، مواد مغذی طبیعی پوست و کلاژن پوست کمک می کند. این درمان نیازی به استراحت ندارد و در عرض 30 تا 45 دقیقه به جوانسازی پوست کمک می کند.

مزوتراپی چگونه کار می کند؟ ( قیمت مزو تراپی )

مزوتراپی فواید متعددی برای صورت و بدن دارد که به رفع رنگدانه، کم آبی، آکنه، سلولیت، چین و چروک، ظاهری کدر پوست، گردش خون ضعیف، ضد پیری و بافت پوست کمک می کند. متخصصان پوست ما از سوزن های بسیار ظریفی به عمق 1-4 میلی متر در پوست شما استفاده می کنند. محصولات معمولی که ما استفاده می کنیم ترکیبی از مواد معدنی و مخلوطی از ویتامین ها هستند که عبارتند از: اسید هیالورونیک، 12 ویتامین، 23 اسید آمینه و 5 ماده معدنی، 4 کوآنزیم، 3 نوکلئوتید و 2 عامل کاهنده. این منجر به دریافت ویتامین های بسیار غلیظ مورد نیاز پوست شما می شود که می تواند چندین نیاز پوست را برطرف کند. بعد از اولین جلسه، نتایج فوری را مشاهده خواهید کرد که پوست را هیدراته، شاداب و درخشان می کند.

مزوتراپی برای چه مواردی استفاده می شود؟

مزوتراپی می تواند به آبرسانی پوست، صاف کردن خطوط ریز و چین و چروک کمک کند. می تواند کمک زیادی به ریزش مو و نازک شدن موها کند. همچنین می توان از آن برای رفع سلولیت و ترک های پوستی روی بدن استفاده کرد.همه مشتریان مزوتراپی ما نیاز به مشاوره اولیه رایگان با یکی از پزشکان متخصص ما دارند تا نیازهای آنها را بهتر درک کنند و در مورد درمان با شما صحبت کنند.

مشاوره شما فرصتی عالی برای پرسیدن هر سوالی است که می خواهید به آنها پاسخ داده شود و همچنین درک بهتری از آثار درمانی داشته باشید. همین الان میتونید با کلینیک دکتر خواسناری تماس بگیرید 

مشاوره رایگان

مزوتراپی چقدر طول می کشد؟ ( قیمت مزو تراپی )

نتایج مزوتراپی طولانی مدت است، اما ممکن است برای رسیدن به نتیجه دلخواه خود به جلسات بیشتری نیاز داشته باشید. مشاوره اولیه شما با یک پزشک به شما اطلاع می دهد که چه تعداد درمان می توانید انتظار داشته باشید.

هزینه مزوتراپی چقدر است؟

برای استعلام قیمت مزو تراپی  و مشاوره رایگان با دکتر کلنیک با شماره زیر تماس بگیرید برای راهنمای بیشتر

تماس با کلینیک زیبایی

هزینه جلسه مزوتراپی شما می تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار گیرد، از جمله:

ناحیه درمانی مورد نظر شما
چقدر بدن شما به مزوتراپی پاسخ می دهد
تجربه ارائه دهنده مزوتراپی شما

به چند روش مزوتراپی نیاز دارم؟

اکثر افراد برای دیدن نتایج ایده آل خود به چندین روش مزوتراپی نیاز دارند. در واقع، باید انتظار داشته باشید که حداقل ده بار تزریق مزوتراپی انجام دهید.

این بدان معناست که هزینه کل  مزوتراپی شما می تواند بسته به کلینیکی که این کار را انجام میدهید 

مزایای درمان مزوتراپی

  • کاهش قابل توجه اینچ در اطراف ناحیه درمان
  • کاهش سلولیت
  • پوست سفت تر
  • بهبود چین و چروک و خطوط ریز
  • نتایج کانتورینگ بدن
  • کاهش هایپرپیگمانتاسیون و بیشتر

برای اطلاعات بیشتر راجب عمل بلفاروپلاستی پلک کلیک کنید 

آیا مزوتراپی ارزش پول دادن را دارد ؟ ( قیمت مزو تراپی )

کسانی که تجربیات مفیدی داشته اند، بهبود قابل توجهی در ظاهر سلولیت، کاهش چربی در ناحیه دو چانه و ظاهری لاغرتر داشته اند.

اگر قصد دارید مزوتراپی را مد نظر داشته باشید، مهم است که بدانید این روش زیبایی توسط FDA به دلیل عوارض جانبی نگران کننده، از جمله آسیب پوست، عفونت و مرگ بافت، ناایمن تلقی شده است.

در واقع، برخی از اعضای RealSelf که آن را «ارزش نیست» ارزیابی کردند، درد شدید، کبودی شدید و حتی عفونت باکتریایی را در هر محل تزریق تجربه کردند که منجر به ایجاد اسکار دائمی شد.

جایگزین های مزوتراپی قطعا ارزش بررسی دارند. مقایسه درمان های برتر برای:

کانتورینگ بدن و کاهش چربی
یک چانه دوتایی
سلولیت
ریزش مو

 

قیمت مزو تراپی

قیمت مزو تراپی


چرا هزینه های تزریق مزوتراپی متفاوت است؟ ( قیمت مزو تراپی )

بسته به موارد زیر، بیشتر یا کمتر از هزینه متوسط مزوتراپی پرداخت خواهید کرد:

1. تخصص و اعتبار ارائه دهنده شما
طیف گسترده ای از ارائه دهندگان می توانند این درمان زیبایی را ارائه دهند.

اگر برای مزوتراپی در یک کلینیک معتبر پوست یا جراحی پلاستیک  MD دارای گواهی بورد مراجعه می‌کنید، انتظار داشته باشید که قیمت‌های بالاتری نسبت به زمانی که می‌خواهید با یک متخصص زیبایی باید بپردازید

2. جایی که جلسه مزوتراپی خود را انجام می دهید
اگر در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، می‌دانید که هزینه‌های بالاتر زندگی باعث افزایش قیمت همه چیز، از جمله عمل‌های زیبایی می‌شود.

این بدان معنا نیست که کسانی که در مناطق روستایی تر زندگی می کنند همیشه از قیمت معاف هستند. اگر فقط یک ارائه دهنده در منطقه شما وجود داشته باشد که مزوتراپی را ارائه می دهد، آنها می توانند حق بیمه را دریافت کنند.

مهم نیست که در کجا زندگی می کنید، می تواند ارزشمند باشد که با بیش از یک ارائه دهنده واجد شرایط مشورت کنید، بنابراین می توانید قیمت های شخصی شده را مقایسه کنید. مشاوره با ارائه دهندگانی که طیف وسیعی از راه حل ها را برای نگرانی شما ارائه می دهند نیز به شما کمک می کند که مطمئن شوید که آیا این واقعاً بهترین گزینه درمانی شما است یا خیر.

3. اندازه و تعداد مناطق درمان
یکی از رایج ترین نواحی برای درمان مزوتراپی ناحیه زیر ذهنی است که معمولاً به آن چانه دوتایی می گویند. همچنین برای درمان نگرانی های مختلف از ریزش مو تا سلولیت استفاده می شود.

مزوتراپی برای مو هزینه کمتری نسبت به درمان پاها برای کاهش سلولیت دارد، صرفاً به این دلیل که یک منطقه درمانی بزرگتر زمان بیشتری می برد و به محصول بیشتری نیاز دارد.

به طور مشابه، درمان چندین ناحیه با تزریق مزوتراپی به هزینه کلی شما می‌افزاید.

4. کوکتل خاص از مواد تشکیل دهنده در تزریق مزوتراپی شما
ترکیب سفارشی شما از مواد کاملاً به اهداف درمانی شما بستگی دارد، اما می‌تواند شامل ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها، اسیدهای آمینه، عصاره‌های گیاهی، داروهای تجویزی و اسید دئوکسی کولیک (ماده فعال در تزریق حل‌کننده چربی Kybella) باشد.

مواد تشکیل دهنده خاص ممکن است پرهزینه تر از سایرین باشند، بنابراین اگر بودجه کافی ندارید، این موضوع را با ارائه دهنده خود در میان بگذارید.

5. تعداد جلساتی که برای دستیابی به نتایج دلخواه خود نیاز دارید
به طور معمول، بیماران برای دیدن نتایج به حداقل دو یا سه جلسه مزوتراپی نیاز دارند، اما احتمالاً برای دستیابی به نتیجه دلخواه خود به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت.

اگرچه هر بیمار متفاوت است، اما ارائه دهندگان توصیه می کنند که تا زمانی که دوره درمان شما کامل شود، 10 بار، به اندازه هر هفته، تحت درمان قرار بگیرید. این اطلاعات را هنگام تعیین هزینه کلی مزوتراپی خود در نظر داشته باشید.


همین الان با دکتر تماس بگیر

یک نظر در “هزینه مزوتراپی چقدر است و قیمت مزو تراپی | درمان پوست و مزوتراپی : ایران و تهران

  1. عاطفه رضایی گفت:

    بسیار عالی ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *